Okuduğum en iyi kurguya sahip kitap olabilir aşırı sürükleyici , kitabın ilk başında yazar uyarı olarak kan, vahşet ,ağır içerikler olduğunu bazı yerlerde ara vermemiz gerektiğini söylüyor ama ben o kadar da abartılacak bir şey görmedim bence değişik ve güzel bir aurası var özellikle gizem ve katil kurgusu sevenler için önerilebilir . Normalde okuduğum kitaplara inceleme yazmam ama bunu o kadar beğendimki yazmak istedim herkese tavsiye edilir böyle muhteşem bir şeyi kaçırmayın bir an önce okuyun ben şimdi ikinci kitabı okumaya gidiyorum