Harry Potter ve Ateş Kadehi
10/10
·664 syf.··
Beğendi
·
2025 17. kitabı
Kitabı (serinin ilk 3 kitabını beğendiğim gibi) çok beğendim. Kitaba başlamadan önce kitabın sayfa sayısı gözümü korkutmuştu ama bir kaç bölüm okuduktan sonra akmaya başladı. Şurayı da okuyayım burayı da okuyayım derken bir bakmışsınız kitap bitivermiş. Yazarın hayal gücüne hayran kalmamak ise gerçekten mümkün değil. Özellikle bu kitaptaki çeşitli detaylar yazarın hayal gücünün kuvvetini ortaya koymuş. Kısaca betimlemeler çok hoşuma gitti. Onun dışında bu kitapta diğer 3 kitabın aksine duygular baya ağır basmış. Spoiler vermek istemiyorum ama kitabı okursanız eğer sonlara doğru geldikçe ne demek istediğimi anlayacaksınız. Bir karakterimizin hazin sonu ise beni çok fazla üzdü.Spoiler vermek istemediğimden gerisini size bırakıyorum (eğer okursanız tabi) Okumanızı ise kesinlikle tavsiye ederim en azından akranlarıma gönül rahatlığıyla okuyabilecekleri bir kitap ve aynı zamanda bir seri olduğunu söyleyebilirim. Yetişkinler genel olarak fantastik kitaplara şans vermiyor sanırım ama bence bu seriye bir şans vermelisiniz! Okuyacak herkese keyifli okumalar dilerim...
Harry Potter ve Ateş KadehiJ. K. Rowling · Yapı Kredi Yayınları · 202336,4bin okunma
·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.