H.G.Wlls kitapları hem bilim kurgu hem bilim üzerine felsefi düşünceler hem de gecmis günümüz ve gelecekteki insanlar adına düşünmeye dair ilham hazırlıyor.
Bu kitapta da insan davranışı insan psikolojisi üzerine dusunebilecek ögeler okudum. İnsan özünde bir şey taşır mı? Taşır ise kendi gibi olmayanı nasıl bir durumda görmeye meyillidir. Bu görülen durum, insanın kendisinin taraf olarak nerede olduğundan nasıl etkilenir.
Dili sade ve anlaşılır olup rahatça okunabilecek bir metin olduğunu düşünüyorum. Ve cümleleri metin içi, metin dışı olarak ayrı ayrı okuyup fikir genişlemesi yaşanılabilir.