Sakin ilerleyen sakin biten bir kitaptı bircok karakter ile arkadaş olup kendinizden duygular bulabileceğiniz bir kitap olduğunu düşünüyorum hem bazı yerleride yüzümü sahiden güldürdü ufaktan kıkırdıyor insan :) ayrıca bolca yazarlar ve kitaplar var tam bir huzur.