İyi miydi kötü müydü?
8/10
·344 syf.··
Beğendi
·
2025 6. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 29 Ağustos 2025 22:36
Bu kitabın duygusal olarak yeri bende bambaşka. Ama onu bir kenara bırakıp ele alırsam üçüncü kitap ilk kitaplara göre bende biraz hayal kırıklığı yarattı. Çoğu kişi daha çok sevmiş ama… Artıları ve eskilerine göre ele alıcam. Yazar kitap sonlarını acayip iyi yazıyor. Bunu bir kez daha bu kitapta kanıtladı. Zaten benim gözümde kitabı kurtaran sonuydu. Sonuyla sizi gerçekten içine alıyor o gerilimi, heyecanı hissettiriyor. Zaten heyecan hissettiren tek an oydu. 2. Kitap çok önemli bir yerde bittiği için başı çok iyi ve hareketli başladı. Şimdi ne olacak? Vhalla ne yapacak? Aldrik’i kurtarabilecek mi?gibi konularla ilk 100 sayfa akıp gidiyor. Herkesin aklı Vhalla’nın Aldrik’e olan aşkının sağlamlığını sorgulamadı değil. O yerde çok saçma şekilde davrandı falan Vhalla. Hepimiz sinir olduk Daniel ile ilişkisine. Neyse geçiyorum… Kitabın ortası neydi öyle ? Neden okuduk biz bunu? Acayip boştu. Hiçbir şey olmadı. Hiçbir olay yok. küçücük bir alana tıkıldı her şey (gerçekten bir göz oda) olay da yok konu da yok heyecan yok. Resmen bekledik savaş olsun diye. Kayda değer hiçbir şey olmadı 150 sayfa biz aile içi gerilim, kardeşler arası anlaşmazlık, ve Vhalla ile Aldrik’in ilişkisini okuduk. O kadar sıkılmıştım ki sonunda doğru hiçbir şey olmadı böyle mi bitecek bu kitap dedim. Fantastik bir kitaptan beklenmeyecek bir durağanlık vardı. Yazar yazacak olay bulamadı diye düşünüyorum. En önemlisi de biz birinci kitaptan beri bu savaş için bekliyoruz. Kuzeyle bir savaş olacak ve Vhalla bu savaşı kurtaracak diye. Kurtarıcımız Vhalla olacak diye bekliyoruz. Üç kitabın en önemli olayı buydu. Ve inanın ki o kadar boşa beklemiş gibi hissettim ki üç kitaptır bunu bekliyoruz yazar şaka gibi bu savaşı 15 sayfa da vermiş. Ve çok basit bir şekilde bitirdi. O kadar kolay bir savaş anlattı ki. Birkaç saatte bitti kitapta da. Gerçekten hayal kırıklığıydı. Vhalla da acayip bir olay yapmadı bu sırada. Daha büyük bir olay gibi işlemesini isterdim. Daha uzun ve trajik işlemesini zorluklarını teklikelerini anlatmasını. Bizi savaşın içine sokmasını beklerdim 150 sayfa boş yazacağına 150 sayfa savaş yazsaydın keşke dedim. Vhalla ile Aldrik in biraz fazla hızlı gelişen ilişkileri olduğunu düşünüyordum bu kitapta. Verdikleri kararlar, yaptıkları falan. Ama sonu iyiydi. Sonu kötü olsa asla bu puanı hakketmezdi. Ben duygusal olarak sevdiğim için de bu kadar yüksek verdim puanı. İyi okumalar dilerim.
1000Kitap
Toprağın SonuElise Kova · Yabancı · 20182,848 okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.