Travis ve Güvercin’in hikayesi... Kitabı biraz eskiden okumuş olmama rağmen olayları hala o an okuduğum gibi hatırlıyorum. Bende çok ayrı bir yeri var bu kitabın. Konusu tam bir ‘bad boy’ konsepti gibi de olsa bence ‘bad boy’ların en güzeli. Travis Maddox bir marka misali. Kendine öz bir karakter. Kitapta Travis’i hemen çözebiliyoruz fakat Abby’yi kurcalamamız gerekiyor. Asıl Abby kim diye merak ediyoruz. Ben okuduktan sonra devam kitapları da çıktı ama orjinali bana yetti de arttı zaten. Heyecanı hiç eksik olmayan gayet sürükleyici bir kitap.