·172 syf.····Okunma: 26 Ağustos 2025 00:00 Bu kitabın nasıl bir piyasası var anlamıyorum. Dizisini izlediğim için çok beğenince (genelde dizi ve filmler kitaptan kötü olur) dizi bile bu kadar güzelse kitap efsanedir diyip o dönem 7 kitabını bulup satın aldım ve sürekli stok kovalamaya başladım. Ama gel gör ki seri 13 kitap ve aldığım basımın devamını yıllarca bulamadım ve 1. Kitabım da eksik olduğu için yıllarca okuyamadım. Şimdi uzun bir aradan sonra kitaba yeniden yoğunlaştım ikinci elden kitapları satın almaya çalışıyorum ve 1. Kitabı buldun 9. Kitaba kadarda geldi elimde var. Eğer başarabilirsem diğer tüm kitapları da bulup seriyi hem tamamlamayı hemde okumayı bitireceğim.
Kitapla ilgili yorumuma gelince önceki kitaptada söyledim(zaten 1 kitap bu seriden 1 kitap diğer seriden okuyacağım ki sıkılmayım hatta belki araya başka şeylerde atarım) çocuk serilerine bayılıyorum. Nedense bu kitap bana bu zaman kadar okuduğum tüm çocuk serileri içinde en çocuk serisi olmayan kitap gibi geldi. Kitapta cidden üzücü hatta diziyi izlemeden kendinizi kaptırırsanız baya kan donduran belkide tetikleyici olaylar var. Yazar ara sıra direkt sizinle konusuyor ve kitabi bir çocuğun okuyor olmasına inanarak bazi kelimelerin anlamlarını açıklıyor. Suanda narnianin ikinci kitabına geçtim ama gerçekten bu serinin 2. Kitabını çok daha fazla merak ediyorum en kisa zamanda bunu bitirip ona geçmek icin sabırsızlanıyorum.