Ben galiba bu seriyi beğenmeyecegim. Çocuk kitabı okumayı çok sevmeme rağmen bu serinin neden bu kadar sevildiğini anlamadım yani yetişkinler tarafından. Sanırım 13 14 yaşlarımda okusam severdim ama Harry Potter veya Talihsiz serüvenler dizisi gibi çocuk kitabı olarak yetişkin olan bana pek hitap etmedi yinede tamamını okuyacağım. Spoiler vermeyeceğim ama ilk iki kitapta da aslana sinir oldum hiç sevmedim ve bir karakter olarak beni etkilemedi hatta sinir etti.