·202 syf.····Okunma: 31 Ağustos 2025 17:09 Çok güzel hikayeler vardı kitapta. Özellikle korkuyu beklerken hikayesi müthişti. Karakterle beraber aynı iç çözümlemeleri yaşadım ben de korkuyu bekledim resmen. Tam da olması gerektiği gibi bitti o hikaye de.
Babama mektup hikayesi de çok güzel ve içtendi.