8/10
·202 syf.··
2025 2. kitabı
·
21 günde okudu
·
Okunma: 31 Ağustos 2025 17:09
Çok güzel hikayeler vardı kitapta. Özellikle korkuyu beklerken hikayesi müthişti. Karakterle beraber aynı iç çözümlemeleri yaşadım ben de korkuyu bekledim resmen. Tam da olması gerektiği gibi bitti o hikaye de. Babama mektup hikayesi de çok güzel ve içtendi.
Korkuyu BeklerkenOğuz Atay · İletişim Yayıncılık · 202233,4bin okunma
·
26 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.