Puan vermedi·320 syf.··
2025 36. kitabı
"Ben ne okudum böyle ya!!!" Merhabalar dostlar. Sürç-i lisan edersem affola! Çünkü şuan beynimin contaları yanmış ve kayışı gevşemiş gibi hissediyorum. Gözlerimin yazarken purslu görmesini de kafamdan çıkan dumana bağlıyorum. Sebastian FITZEK'in yazdığı ilk kitabı ve aynı zamanda benim yazarla tanıştığım ilk kitap "TERAPİ". İlki böyleyse diğer kitaplarını düşünemiyorum bile.. Kitapla ilgili spoi yazmak istemiyorum, çünkü gerçekle hayal o kadar iç içe ki.. Onun için okumanız gerekiyor. Yazar son bölümlerde o kadar çok fake attı ki, başım dönüyor. En sonunda da ters köşeye demek az kalır, bir o köşeye bir bu köşeye yatırdı durdu.. Bana bu yazarı öneren @kitapkolik_lay Sevilay Hanım'a teşekkür ediyorum. Yazarla tanışmanızı kesinlikle gönülden tavsiye ederim. Kitaba notum 10/10 Tahmin etmekle bilmek arasında yaşam ve ölüm bulunmaktadır.. Varolan bir şeyi arama, eksik olan şeyleri bulmaya bak.. Hiçbir zaman bir saman çöpünü, bir ağaç kütüğü şeklinde görecek kadar büyük bir umutsuzluğa kapılmadın. Sen benim yaşamak zorunda olduklarımı yaşamadın.. #terapi #sebastianfitzek #pegasusyayınları #beyceli #mehmetaçar #kitaplarındünyası #psikolojikgerilim #okudumbitti
TerapiSebastian Fitzek · Pegasus Yayınları · 20152,236 okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.