9/10
·327 syf.··
2025 32. kitabı
Güzeldi baya. Bu kitabı okuduktan sonra bile hristiyan olmadıysam artık olmam diye düşünüyorum zaten hepsi de hemen hemen aynı yni dedikleri seyler genel olarak ztnnnnnnnnnnnnnnnnnnn sırf insanları düzen içinde tutmak için iste ama iyi yani tutulması lazım zaten “dindar” halimiz buysa dinsiz halimiz nasıl olurdu hayal edemiorum iyi yapmıssınız
İlahi Komedya - CennetDante Alighieri · Oğlak Yayınları · 20171,897 okunma
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.