Güzeldi baya. Bu kitabı okuduktan sonra bile hristiyan olmadıysam artık olmam diye düşünüyorum zaten hepsi de hemen hemen aynı yni dedikleri seyler genel olarak ztnnnnnnnnnnnnnnnnnnn sırf insanları düzen içinde tutmak için iste ama iyi yani tutulması lazım zaten “dindar” halimiz buysa dinsiz halimiz nasıl olurdu hayal edemiorum iyi yapmıssınız