Puan vermedi·136 syf.····Okunma: 01 Eylül 2025 20:39 Aytmatov'un akıcı kalemi ile bizi adete ikinci dünya savaşı yıllarına götürüp o zamana tanık ediyor, kitapta o yıllarda yaşanan açlık, sefalet ve savaşa gidip bir daha gelemeyen insanların arkasında bıraktığı acılara şahitlik ediyoruz, yazarlığı ile bizlere savaşın bazen kaçınılmaz olduğunu ama bir o kadar insanın insana olan zulmünün anlamsızlığına itiyor, duygu dolu muazzam bir eser... İyi okumalar dilerim.