·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Eylül 2025 22:31 Yani çok iyi sanki bir filmi seyreder gibi okudum,dili çok akıcı sade ve anlaşılır. Serinin devamı da umarım böyle güzeldir ve bir çırpıda okurum . Galiba hepimizin bir gün olmasını istediği bir dünya ve bu dünyanın yazılması güzel. İnsan iradesi her zaman her dünyada her ütopyada yozlaşmaya çok müsait. İnsanın eline geçen güç bazen onu zehirleyip yanlış yola sürükler. Güzel bir kitap okumaya değer