Sansa karakterini hiçbir zaman sevemeyeceğim
Şuan da güncel olarak Kralların Çarpışması - Kısım 1 okumaktayım. Dizisini tamamen bitirdim ama dizinin kitap hakkındaki düşüncelerimi değiştirmesini istemediğim için diziyi unutmaya çalışıyorum. Sansa karakterine her zaman anlayışlı yaklaşmaya çalıştım, yaşı küçükken kral topraklarında canavarların arasında kalmış olması, yetiştirilme tarzının onu böyle yaptığı gibi sebepler. Hiçbir zaman da onu Arya ile karşılaştırmadım karşılaştıranları da anlamam. Kitap odağında zaten Arya gibi bir karakter tek başına yeterli Sansa'nın da ona benzemesine gerek yok. Benim Sansa'ya kızdığım nokta başına gelen onca şeyden sonra bile (spoiler-Joffrey'e bir kere inandı gözlerinin önünde babasını öldürdüler ama kız hala etrafındakilere yok tanrıların önünde yemin etti yok o yapmaz diye inanması, kızım hiç mi gözün açılmadı hala mı öğrenmedin o topraklarda kimseye güvenmeyeceğini) Bir diğer mesele ise Arya'ya beslediği gereksiz nefret bunu şu alıntıyla anlatıcam: "Leydi yalanı koklayabilirdi,evet yapabilirdi ama babası onu öldürmüştü, Arya yüzünden." Joffrey'in suçu olduğunu biliyor herkesin önünde yalancı şahitlik yapıp kendi kardeşini satıp sevgili prensine ve kraliçesine yalakalık ediyor, gerçek yüzleri ortaya çıkıyor ama kız hala Arya yüzünden. İşte bu yüzden Sansa'yı sevmiyorum.
1000Kitap
··1 alıntı·
159 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.