PluviofilMadam Melankoli öneri ve güzel yorumları üzerine okudum. Mükemmel ya, bu sözler nasıl bir araya getirilmiş, dağıldım toparlanıyorum. Maziye bi daldım, küller savruldu, kabuklar çatladı. Yani çok etkileyici çok güzel yazışmalar. Şiirler sözler öyle canalıcı ki. Aşk, hasret, ayrılıklar, yüzyıllar geçse de hiç değişmemiş. Ne kadar saf duygularla yaşanmış bir aşk. Aşk bedensel şehvetten sıyrılabilir mi? Evet o kendine bir yol buluyor her zaman. Bir de Heloise ne kadar cesur tutku dolu sadakatli ve zeki bir kadınmış. Çok uzun değil okuyun mutlaka okuyun. Okumama Sebep olanlara teşekkürler😀