Sanırım bu kadar dram bana fazla geldi. Hikaye gerçek olabilir ama diyaloglar, betimlemeler biraz senaryo muş gibi. Reel hayat kitabından ziyade, kurgu kitabı okuyormuşum gibi hissettirdi. Akıcıydı ve en azından İrlanda halkının o zamanlar yobaz olduğunu öğrenmiş oldum.