Puan vermedi·319 syf.··
2025 46. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 21 Ağustos 2025 15:53
Gerçekten güzel bir kitaptı. Balzac’ın dili o kadar detaylı ki, okurken sanki Indre vadisinde yürüyormuş gibi hissettiriyor insana. Kitap genel olarak sakin, huzurlu ama aynı zamanda biraz hüzünlü bir atmosfer veriyor. Hikaye çok duygusal, bazen sanırım biraz fazla da… Ama yine de okurken insanın içine işliyor, o dingin ama yoğun duyguyu hissettiriyor. Betimlemeler çok güzel, özellikle doğa ve çevre tasvirleri insanı gerçekten içine çekiyor. Kitabı okurken sanki “sevmek mi yoksa sevilmek mi?” sorusuna bir cevap bulmuş gibi hissettim; o sessiz, fedakar aşk, insanın içinde hem tatlı bir sıcaklık hem de hüzün bırakıyor. Kısacası, kitap ağır ama etkileyici, biraz fazla duygusallığı olsa da tadı uzun süre akılda kalıyor.
Vadideki ZambakHonore de Balzac · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202553bin okunma
··
187 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.