·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Eylül 2025 22:14 Psikoloji kitaplarını okumayı seven bir kitap aşığı olarak sanırım beni çok heyecanlandıran bir kitaptı.Daha önce Irvin Yalom un başka kitaplarını da okudum fakat aralarında açıkara öne geçti Divan kitabı.İçerisi derya deniz.İnsan doğası ve döngünün işlendiği ve içerisinde tezatların bütünlüğünü barındıran efsane bir kitap.Her insanın içerisinde biraz iyilik biraz kötülük vardır.Her insan biraz isyankar çoğu zaman uyumludur.Ya da olmak zorunda hisseder.kabul görmek adına.işte bana asıl etkileyici gelen tarafı iyi nin saf iyi olmadığını kötünün saf kötü olmadığını daha da net gösterdi.Yaşamda asıl bilgelik dengenin nasıl sağlanacağını bulmakla gerçekleşir.Böyle bir kitap yazıp bizleri zenginleştiren Yaloma bir teşekkür borçluyum.Sonsuz bir şekilde tavsiyedir...