·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Eylül 2025 19:10 Brezilyalı yazar Paulo hayatında başından geçen olayları mektup mektup kaleme almış.Mektubun sonundada hayati nasihatlere,derslere bağlamış.Bazen bölüm bölüm boş gelsede genel itibariyle güzel noktalara bağlayıp sonlandırmış.Sayfa sayfa hayatından kesitlerle bağlamalı öğütler vermiş.Bende boş kalan sayfaları değerlendirdim o anki duygu ve düşüncelerimi kağıda döktüm.Hem okudum hem yazdım.Kitapla ilgili söyleceklerim bu kadar.Herhangi bir konu yok bir sürü konu var.Yazar yaşantısını parca parca anlatmış.Anılar ve alıntılar kitabı olmuş.İyi okumalar dilerim