Puan vermedi·261 syf.····Okunma: 03 Eylül 2025 21:16 Her ne kadar çocuk kitabı denilse de bu kadar vahşet bence bir çocuk için ağır gelebilir.Adaya düşen bir uçak ve uçakta olan çocuklar .Tek başlarına önlerinde bir büyük olmadan yaşamaya çalışırlar. Sonlarına doğru geldiğimde aklımdan geçenler her ne kadar çocuk olsalar da insan vahşileşebiliyor. Kan dökmeyi bir marifet saymaktalar . Yeni bitirdiğim kitapta yazana hak vermemek elde değil:İnsan ırkının saldırgan nitelikleri bir miktar azalmalı,daha çok yufka yürekli insanlar lazım.
Ama burada bile çocuk vahşileşebildi.Sonunda Mine Urganın çok güzel bir özeti var ve insanı en güzel biçimde tasvir etmiş....