·288 syf.····Okunma: 03 Eylül 2025 23:00 Kitabı beğendim. Herkesin en az bir kere de olsun kesinlikle okumasını tavsiye ederim. Zaten aşırı derecede saran ve hızla akıp giden bir kitap, bir iki güne bitirilebilir. İlk başlarda kasvetli bir atmosfer sizi karşılıyor ve ağır ağır içine doğru çekiyor. Çoğu karakter hakkında kendi içinizde şüpheler oluşturuyor ve öyle emin oluyorsunuz ki kitabı daha en başından çözdünüz zannediyorsunuz. Fakat hayır. Ben de ilk başlarda "tamam ben çözdüm olayı" diye kendi kendime böbürlendim hatta sonra okumaya devam ettikçe düşüncelerim bir bir tutmaya başladı ama durun. Durun çünkü kitabın son bölümlerinde her şey bir anda tepetaklak oldu. Bir anlığına gerçekten karnıma sert bir tekme yemiş ve sarsılmış hissettim. Böyle bir son hiç beklemiyordum. Özellikle son bölüm. Asla beklemiyordum.