·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Ağustos 2025 08:44 Selamlar. Öncelikle bunun okuduğum ilk cinayet, gerilim romanı olduğunu belirtmek isterim. Uzun bir süredir yazarın sosyal medyada hayranlığını yapıyorum ve kendisini zevkle takip ediyorum. Kitapta yazarın kendisinden öğrendiğim "doppelgönger" mevzusunu görmek beni artı olarak tatmin etti. Belki abartıyorumdur bilmem ama bazı bölüm sonlarında kendimi aşırı derece gerilmiş hissettim ve tüylerim diken diken oldu. Bazı kısımlarda aklımı sorguladığıma yemin edebilirim çünkü bir çok noktadan ters köşe yedim. Özellikle o şahıs... Bize iyi görünen ama aslında tam tersi olan o şahıs. O kadar manipülatif bir karakter ki ben bile okurken kendisi tarafından manipüle edildim. Nasıl biri olduğunu öğrendiğimde de kendisi tarafından büyük hüsrana uğradım. İnsanlara nasıl güvenmememiz ve insanların ne kadar korkunç olabileceğini de bu kitap sayesinde bir kez daha öğrendim. Ve şunu da eklemek isterim ki kitaptan tam olarak olmasa da bağımsız bir şekilde insanlara dikkat edin. Ülkemizde ve dünyamızda yaşanan kan dondurucu olayları hafife almayın ve her daim dikkatiniz üzerinizde, aklınız başınızda olsun. Sevdiklerinize bile güvenirken dikkat edin kimsenin cazibesine kapılmayın. Özetle okuduğuma hiçbir şekilde pişman olmadığım ve hafızam sıfırlansa yeniden zevkle ve heyecenla okumak isteyeceğim bir kitaptı. Herkese tavsiye ederim.