·48 syf.····Okunma: 03 Eylül 2025 12:47 Agota hanım ile sonunda tanışabildim. :) Meşhur üçlemesine başlamadan önce Okumaz Yazmaz kitabıyla kalemine aşina olmak istedim. Okuduğum için memnunum.
İncecik bir kitap ama sizi derinden sarsıyor. Göçmenlik, kimlik, anadil konuları başlı başına etkileyiciyken Agota hanımın anlatım şekli, yalın-sade cümleleri yüreğinizi dağlıyor. Anadiline, kültürüne, kimliğine vedası kalbimi paramparça etti.
Kitap yazarın tek otobiyografik metniymiş. Doğrudan anlatmak istediği ne varsa anlatmış yazar, yine de okuyucu olarak otobiyografisini özet gibi değil, daha detaylı beklerdim. Sanırım anlatımına hayran bıraktığı için 50 sayfa yetmedi. :)