·336 syf.····Okunma: 03 Eylül 2025 17:20 yazar bunun için özellikle mi uğraşıyor bilemiyorum ama arayıp arayıp dünyanın en kötü takma isimlerini veriyor karakterlerine. forest çetele tutmayı sevdiği için talia'ya tally diyordu, bunun için saatlerce dalga geçmiştim onunla ama sonra baktım jasper meleğim diyor eloise'e:) daha onu atlatamadan bu sefer de vance çıktı. o ne derse beğenirsiniz? mavi diyor kıza mavi bfhchch. gözleri mavi olduğu için hem de!!! allahım dünyayı yok et. hayatımın geri kalanı boyunca bunu her hatırladığımda güleceğim. ayrıca bu yazarın mavi gözlerle derdi ne anlamadım, bütün karakterleri mavi gözlü. hadi eden ailesinin genleri kutsanmış okay de partnerleri de mavi gözlü oluyor hep. şu ana kadar sadece 2 kahverengi gözlü sıradan çıktı.
neyse
kitaba gelecek olursak tahmin ettiğimden daha çok sevdim. yine ilk kitaptaki gibi polisiye-romantizm karışıktı ama bu sefer hem romantizm hem de polisiye daha ilgi çekiciydi. yanii romantizm yine çok aceleye geldi daha 100. sayfaya gelmeden hemen birbirlerinin üstlerine atladılar karakterler ve aralarında çok çabuk güven oluştu. özellikle lyla hemen bir inandı ki adama görmeniz lazım dbdhbfkız seni bu salaklıkla daha çok kandırırlar valla. ama ilk kitaptaki gibi soğukluk sıkıcılık yoktu. polisiye de gayet güzel işlenmişti - gerilim daha doğrusu polisiye demek pek doğru olmaz. karakterlerin geçmişini iyi merak ettirmişti yazar.
yaniii güzel bir kitaptı. kusursuz değil ama vakit geçirmek için eğlenceli bir tercih.