Kore edebiyatından güzel bir kitap paylaşayım bu sefer. Klasikler, Rus, Çin, Japon derken bu sefer Kore edebiyatı Dili sıkıcı olmayan, birinci şahıs gözüyle anlatilan (o kadar ki anne karnındaki dönemi bile görmüş gibi anlatıyor:) keyifli bir kitap.
Yunjae "aleksitimi" adı verilen bir duygu eksikliği hastasıdır. Annesi ve ninesiyle yaşayan Yunjae etrafında olan her türlü olaya karşı duygusuzdur. Ağlamaz, gülmez, korkmaz, heyecanlanmaz...ve bundan dolayı etrafı tarafından bir ucube gibi görülür. En büyük destekçileri olan anne ve ninesi bir Noël arefesinde bir saldırıya maruz kalırlar. Ninesi orada olurken annesi uzun süreli bir komaya girer ve Yunjae burada bile birsey hissedemez. İki destekçisini kaybeden Yunjae bir taraftan kitapçı dükkanını idare ederken bir taraftan da okuldaki zorluklarla mücadelesine devam eder ve bu süreçte kendine destek olacak yeni insanlarla tanışır...