ATEŞPARE
“Her başlangıç bir bitiş içindir, her bitiş yeniden başlamak içindir”
Dünyaca ünlü kimliği belirsiz katil. Ünlülüğünün sebebi kadına şiddet,çocuk tacizleri ve katillerine hakettiğini vermek üzere. Biraz feminist ama sevilen.. olay yerine bıraktığı ‘V’ işareti ile adını kendi belirleyen bir katil.. Birgün gizli bir örgütün başkanı olan Ateş Alanguva’yı öldürmek üzerine görevlendirilir. Fakat Ateş hafife alınmayacak kadar zeki ve bilinmezdir. Üstelik bilinmeyenlerini öğrenirken aşk kapıyı çoktan çalmak üzeredir…
Dayracası;
Tabiki sarışın uzuuun saçlı dayatılan güzellik algılarımıza uyan , gündüzleri prenses taş geceleri ünlü bir katil olan kızımızın adı Aşkın.
Katil kimliğine ‘V’ adını veren bu kızımız biraz fazla feminist. Zaafı Kadınlar hayvanlar ve çocuklara zarar veren herkesi cezalandırmak olan bu kızımıza Bir gün gizli bir örgütün liderini öldürme teklifi geliyor ve ablamız hemen kabul ediyor. Fakat oda ne aaaa aşk doğacak gibi öldüreceği adam hem akıllı hem zeki hem zengin aman aman. Tam diyor öldürmelik. Velhasıl ablamız aman yok ben katilim işime bakayım desede işler öyle olmuyor tahmin ettiğiniz gibi.
Şimdiiiiii önce şunu bilin canlarım bu kitap +18 bir olay örgülü smut. Ben yinede okuyun okutun diye tavsiye edemem açık konuşayım. Kitap 6 seri ben ilk 2 sine şans verdim ama ölüm gibi bişey oldu ve kimse ölmedi. İnsan hiç televizyon dizisindeki saat doldurma taktiği gibi 2 insanı uzun uzun bakıştırıp burun buruna getirip tık bırakır mı anlamadım. Hadi bir yaptın neden devamıda böyle ? Kitap beni yordu biraz garip ilerliyor açıkçası. İlerlemedeki gariplik şu kızımız öyle güzel insan avlıyor ki tam bir GTA taktiği. Kimse ne görüyor ne duyuyor. Eleştirim kişiseldir sevene de saygı duyuyorum smutta okudum ve okurum ama bu game over. Yine de seven varsa başka bir bakış açısı duymak isterim buyursunlar efendim…