Okumadan beğenilmemeli!
Kendime Düşünceler
·
1.608 Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Genelde uzun yazıları okumadan beğeniyorum 😂
Atas
Gönderi Sahibi
Haklısın 😅😅 uzun uzun yazacaksan kitap yaz
Beğeni kaldırılsın!
Atas
Gönderi Sahibi
Mantıklı abi
Okuyup beğenmeyenler de var💔
Atas
Gönderi Sahibi
Maalesef
Hiç Kitap okumayanlar mı ? Alıntıları okumayanlar mı ?
Atas
Gönderi Sahibi
Hepsi
Haklısınız, katılıyorum