Puan vermedi·400 syf.····Okunma: 21 Ağustos 2025 08:46 Okurken Nazan gibi hissettim kendimi, onun yerine geçtim sanki, onun dertleriyle dertlendim, çektiklerine hayıflandım ama içimde hep bir ümit, sonunda her şeyin düzeleceğini,başına gelen her şeyin günü geldiğinde gün yüzüne cıkacağını umutla bekleyerek okudum, ama bunların hiçbiri olmadı. Nerden bilebilirdim kendisini hazin bir sonun beklediğini. Oysa ne çok isterdim mükâfatını almasını yaşadıklarının, olmadı, olduramadı...