8/10
·264 syf.··
2025 20. kitabı
Yu Hua'nın "yaşamak" kitabını sevince almıştım, bu kitabı. Yazar bu kitabı daha neşeli, esprili (arada şiirsel) bir tarzla yazmış, bazen yüzümde bozamadığım bir gülümsemeyle, bazen yüreğim ağzımda okudum. "Yaşamak"'ta 1958 ve sonrası dönemi kırsal bölgeler üzerinden anlatırken, bu kitapta bu dönemin şehirde yaşanışını anlatıyor. Olayların her iki kitapta da çok hızlı ilerlemesi ve anlaşılır dil kitabı çok akıcı kılıyor
Kanını Satan AdamYu Hua · Jaguar Kitap · 20184,424 okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.