·229 syf.····Okunma: 07 Eylül 2025 16:58 Kitabın ilk 15 sayfasında , acaba yanlış seçim mi yaptım , sıkıcı bir kitaba benziyor diye aklımdan geçirmedim değil.
25 sayfadan sonra, ara ara kitabı elimden bıraktığım hatta gözlerimin dolduğu anlar oldu kitap boyunca .
Kitabın hikayesi üç kişiden oluşuyor , yazar özellikle bu üç kişi dışında hiç bir karektere isim vermemiş. Herkes konumu , mesleği ile anılıyor.
Böylece okurun dikkatinde ev hafızasında bu üç kişi var. Üç alt sınıf insanı. Üç işçi. Üç masum. Üç İNSAN!
Çok ince ama bur o kadar da kolay okunur bir dille yazılmış , tarihte örneği çok olan , göz ardı edilen veya çok sonradan anlaşılmış olan haksızlıklardan bir hikaye...
Merak uyandıran ama bir o kadar da üzen..
Okumanızı tavsiye dedim..