Kitabın ismi "insan ne ile yaşar" olsa da beni en çok etkileyeni "İnsana verilmeyen şey nedir?" sorusunun cevabı. "İnsana neye ihtiyacı olduğunu bilme yetisi verilmemiştir". Durmadan bir şeyler için çırpınıyoruz ancak ne bunun bizim iyiliğimize mi olacağını ne de asıl ihtiyacımızın bu mu olduğunu biliyoruz. Bazen o kadar uğraştığımız şey bizi hayal kırıklığına uğratırken bazen de başta canımızı sıkan bir olay işimize geliyor. Tevekkülün önemi de burada yatıyor.