4/10
·232 syf.··
2025 41. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 05 Eylül 2025 00:00
Bookstagramlardan etkilenip okumayacağım artık dedikten sonra ben... Gerçekten hep böyle oluyor. Biri bir kitabı öve öve bitiremiyor ve arkasından herkes bayıla bayıla okuyor. Bireysel zevkleriniz yok mu sizin arkadaşlar? Goodreadste birçok kişi kitabi yermiş ama gel gör ki 1k okurları ve Türk bookstagramlar yere göğe sığdıramamış. Kesinlikle uzun bir süre bookstagramlara güvenmeyeceğim. Kitaba gelince... Neyse hiç gelesim yok. Fikir güzel akış berbat...
Leziz KadavralarAgustina Bazterrica · Çınar Yayınları · 20202,444 okunma
·
586 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
iyi islenmis bence ya ama herkesin okuyabileceği bi kitap asla degil bunu da övmeyiverin meraklisi okusun
Güzel ve berbat açılarını biraz dahq detaylı açabilir miyiz?
Büşra
Gönderi Sahibi
kitap okuyor Yani bu konu özelinden ziyade çok çok iyi kitaplar okuyunca çoğu kitap beklentimi karşılamıyor artık. Bir de bir şey çok övülünce beklentiye giriyorum o zaman daha kötü oluyor. Ütopya/distopya tarzı çoğu eseri okumuşumdur kültlerden başlayarak. 1984, Biz, Hayvan Çiftliği, Kedi Beşiği gibi kitapları önermek komik olur ama kötülük ve insan temasında bir kitap denilince aklıma gelen son zamanlarda okuduğum en iyilerden Kralın Laneti'ni önerebilirim.