·232 syf.····Okunma: 05 Eylül 2025 00:00 Bookstagramlardan etkilenip okumayacağım artık dedikten sonra ben... Gerçekten hep böyle oluyor. Biri bir kitabı öve öve bitiremiyor ve arkasından herkes bayıla bayıla okuyor. Bireysel zevkleriniz yok mu sizin arkadaşlar? Goodreadste birçok kişi kitabi yermiş ama gel gör ki 1k okurları ve Türk bookstagramlar yere göğe sığdıramamış. Kesinlikle uzun bir süre bookstagramlara güvenmeyeceğim. Kitaba gelince... Neyse hiç gelesim yok. Fikir güzel akış berbat...