Yazarın her kitabını severek okumamak elde değil, yazım dili, kişiyi konuya çekişi, olayı iletişi bakımından severek okuduğum yazarlardan. Demir ökçeye gelecek olursak ileri görüşlülüğüyle ve şu anki modern çağ dediğimiz dünyada pekte bir şeylerin değişmediği isimlerin değiştiği çağda kendinizi kitapta buluyorsunuz yaşadığımız çağdan çokta farklı değil. Ezen ve ezilen durumunu bu kadar güzel bir şekilde aktarımı hayran bıraktırıyor kendine okuyanın pişman olmayacağı, bulunduğumuz durumları uzunca düşünmemizi sağlayacak bir kitap. Kendisi de bulunduğu toplumla eserlerinde hayatını bulmamak elden değil bizden ve halktan bir göz.