·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Eylül 2025 20:37 Herkese merhabaa Bugün sizlere fantastik bir dark romance ile geldim Her iki türü de ayrı ayrı çok seviyorum; ikisinin harmanlandığı bu kitaba ise resmen bayıldım Bir de slow burn olsaydı tadından yenmezdi ama ben bu halini de epey sevdim. Aralarındaki kimya o kadar alev alev ki, anlatmaya kelimeler yetmez
Sadece hoşuma gitmeyen kısım şu ki; Adara Fey’lerden güya çok nefret ediyor ama Evren ile o kadar çabuk yakınlaştı ki şok oldum. Kızım, hani babanı öldürmüşlerdi falan, bu nasıl nefret etmek? Düşmanlığının daha uzun sürmesini beklerdim, kısa sürmesi saçma olmuş. Gerçi o sondan sonra olaylar bambaşka bir hâl alacak gibi görünüyor. Bundan sonraki ilişkilerinin nasıl ilerleyeceğini merak ediyorum. Umarım bir süre düşman âşıklar olarak okuruz Bu arada hassasiyeti olanlar için +18 uyarısı da geçeyim; bolca smut var.
Bir de fantastik atmosfer hiç hissedemedim. Daha yüzeysel işlenmişti, belki ilk kitap olduğu için böyledir diye düşündüm. Ama umarım ilerleyen kitaplarda bu durum değişir