Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 09 Eylül 2025 00:10 Kitabı çok beğendim. Okuduğum her satırda heyecanlıydım. Dili yalın, okuyucuyu sıkmadan ilerleyen bir kitaptı.
Kahramanımız açlığı sonuna kadar hissettiriyordu. Gerçekten benim bile midem bulandı okurken o kadar net anlatmış her şeyi. Açlıktan mahvolmuş fakat gururunu da asla bırakmıyor. Bazen rahat evlerimizde aç olan insanların halindan hiç anlamıyoruz ya işte bu kitap bu empatiyi bana yaptırdı.