Bitsin istemedim...
10/10
·388 syf.··
Beğendi
·
2025 17. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 09 Eylül 2025 11:05
Sindire sindire okudum, çabuk bitti... Kitap, Mustafa Kemal'in Samsun'a çıkışından, Ankara'ya gelene kadar ki süreci anlatıyor. Ama bu kadar basit değil tabii. Tıpkı diğer ( Yarının Adamı 1 - Mustafa Kemal'i Anlamak, Yarının Adamı 2 - Gaflet, Dalalet, Hıyanet) kitaplar gibi satır aralarındaki boşluklar dolmuş, duygular hat safhada. Yaşanan sıkıntılar tüm detaylarıyla verilmiş ve mücadele ruhu beni kendine hayran bıraktı. Mustafa Kemal'in müthiş iradesini, aklını, mantığını, içinde kopan fırtınaları yazar (Con Sinov) okuyucuya sade bi dille başarılı bir şekilde aktarmış. Mustafa Kemal'in Türk milletine duyduğu güven ve inancı her seferinde taaa içimde hissettim.( Bunları okuyup da nasıl izinden gitmezsin ki... ) Kitabı okuduğumda anladım ki Mustafa Kemal milleti için daha en başından kendi hayatından vazgeçmiş.Annesinden , kız kardeşinden , aşkından ve hayatında onu mutlu edecek her şeyden. Aslında aklımda o kadar çok şey var ki yazacak ama yanlış bişey söylerim de bütün büyüyü bozarım diye endişeleniyorum. Kelimelerim de yetmiyor zaten. Tarihin detaylarını yüreğinizde hissetmek isterseniz mutlaka okumalısınız. Hem de defalarca...
Tarih
Yarının Adamı 3 - Ya İstiklal Ya ÖlümCon Sinov · Masa Kitap · 2024515 okunma
·
119 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.