Dostoyevski dünyası bambaşka bir dünya. Kiyapları bir sayfa iki sayfadan sonra öyle bir çekiyor ki içine kendini kaybediyor insan başından kalkmadan saatlerce okumak istiyor. Bu kitapta benim için öyleydi sanırım yazarın ilk kitabıymış ne kadar eski olduğunu düşünürsek kitaptaki bazı olayların günümüzde bile bu kadar yaygın olması insanı üzüyor. Bu kadar süredir insanlığın gelişememiş olması çok can sıkıcı. Dostoyevski bi noktada bence insanı bu korkunç gerçeklerle yüzleştiriyor o açıdan yazarı çok seviyorum. İnsancıklarFyodor Dostoyevski