Dizisinden oldukça farklıydı, farklı olduğunu zaten biliyordum ama diziye göre bu kadar sade olmasını beklemiyordum. Kitapta bazı karakterlerin “çok “ahlaklı”” bazı karakterlerin “namussuz” tanımlanması bazen aşırı abartı bir noktada oluyor. Bu nedenle bazen okurken rahatsızlık hissettim.Tabiki bu kişisel ahlak ve değer yargılarına göre değişecektir bu benim kişisel görüşüm. Neredeyse tüm kitapta sanki yazar bazı karakterleri korumak istiyorda bazılarını bilerek dışlıyor gibi garip bi hava vardı. Reşat Nuri Güntekin’ in yazarlığı tartışılamaz ama kitabın bu garip havası kendinden itiyor. (Dizisini severek izlememe rağmen Yaprak Dökümü t Reşat Nuri Güntekin )