Piraye..Hakikaten yürekten yazılmış bir kalemin elinden çıktığı her sayfasında kendini belli eden bir eser.Okurken alıp götürüyor insanı ve eminim ki okuyan herkes kendimden bir parça bulmuştur.Böyle buruk bir sonla noktalanması bir miktar kalbimi acıtsa da gerçekçiliği ve samimiyeti çok başkaydı.