#yorum
"20. yüzyıl edebiyat tarihinin en aykırı metinlerinden biri" yazısını okuyunca merakımdan atladım hemen. Gerçekten çok aykırı ama erotik yönden. Bu kitabın hangi kafayla yazıldığını az çok anlıyorsunuz kitabın sonunda. Yazarın bilinçaltı ve hayal dünyası inanılmaz. Erotik ve gayet açık olması değildi beni rahatsız eden. Sadece inanılmaz sapkın ve aykırı olması rahatsız edici. Herhangi bir konu ve sonuç olsaydı güzel diyebilirdim ama bir ders, sonuç ile ilgili bir tema bulamadım ben maalesef.