Bu tür kitapları sevdiğimi fark ettim. Okuduğum ilk Hoffmann kitabıydı ve seveceğimi biliyordum. Çünkü yazarın tarzı ile uyuştuğumu düşünüyorum. Kitapta cinayet ve hırsızlık olaylarının başka şeylere bağlanması hoşuma gitti, bunu kitabın bir yerinde anlayacak gibi oluyorsunuz. Okumak isteyenlere önerimdir, zaten kısa bir kitap.