#yorum
Asılacak Kadın kitabından sonra bana çok sönük ve basit geldi. İnce ama zor bitirdim diyebilirim. Sadık Bey'in iç dünyası, gençliği ve hayatı bana hiç cazip gelmedi. Sonunu aslında güzel bağlamışlar ama sonu için de kaç sayfa sıkıldığımı es geçemem. Sırada Yarın Yarın kitabı var. Bakalım o nasıl. Bunu çok beğenemedim maalesef.