Zezé, yaramaz ama çok zeki bir çocuk. Yoksulluk, şiddet ve sevgisizlikle dolu bir ortamda büyüyor ama hayal gücü sayesinde kendine başka bir dünya kuruyor. Şeker portakalı fidanı da onun en yakın dostu oluyor. Kitabı okurken hem güldüm hem de gözlerim doldu.
Bence bu roman, çocukların saf kalbini, hayallerini ve aslında en çok da sevgiye olan ihtiyaçlarını çok güzel anlatıyor.
Zezé’nin hikâyesi bana, en zor şartlarda bile insanın içindeki masumiyeti kaybetmemesi gerektiğini hatırlattı.
İyi okumalar :)