Goodreads sıralamasında dünyanın en zor okunan 3.kitabı imiş.Başladigimda bunu bilmiyordum. Gercekten çok zorlandım;Bilinç akışı, zaman kayması gibi anlamayı zorlaştıran tüm özelliklere sahip bir kitap...Yazar kitabı basılmadan önce zaman kayması olan yerlerin farklı renkle yazılmasını istemiş ancak çok maliyetli denmesinin ardından italik basılmış...İtalik yazılmış yerler her defasinda geçmişten gelen olaylar...4 ayrı kişiden bir ailenin dağılma dramı anlatılıyor...Herbiri farklı özelliklere sahip ve herbirinin anlatışında bulanıklaşan anılar var...Demem o ki sakin bir zamanda ara ver eden sabırla dahi okunsa zor kitap...düşünenlere kolay gelsin efem...