Bilemedim...
1/10
·232 syf.··
2025 3. kitabı
Nermin Yıldırım’ın birçok kitabını okudum. Kelimelerle dans edişini, yormadan kafamızı allak bullak edişini, kendimizden bir şeyler bulduruyor oluşunu seviyorum. Ancak her kitapta eşcinselliğe muhakkak yer verişini de rahatsız edici buluyorum. Tercihlere saygı duymak ayrı, bunu gençlere hitap ederken zihinlerinde ısrarla yer ettirmek ayrı.
Duygu ve Düşünce
Bavula SığmayanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20225,5bin okunma
·
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.