Puan vermedi·174 syf.··
2025 74. kitabı
Kitabın adını ilk duyduğum zaman, o zaman ortaokula gidiyordum, denizde geçen bir macerayı anlatıyor sanıyordum. Ama öyle değilmiş. Gerçekten de kitabı kapağına göre yargılamayacaksın. İkinci kere okuduğum zaman aklıma bir şarkı sözü geldi "Biz büyüdük ve kirlendi dünya". Aslında büyüdüğümüz zaman hayatın o kadar da masum olmadığını fark ediyoruz. Ben kitabı ilk okuduğumda değil de ikinci kez okuduğum zaman fark ettim. Öğretmenlerin, öğrencilerin ve hayal gücünü canlı tutmak isteyen herkesin okumasını tavsiye ediyorum. Şimdiden İyi Okumalar...
Beyaz GemiCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 199987,5bin okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.