·647 syf.····Okunma: 07 Eylül 2025 00:00 İkinci kitaba aşık olmamın sebebi kesinlikle Ryhsan'dı. Fedakarlığına, espritüel kişiliğine ve hayallerine aşık oldum ya... Feyre'ye olan tavrını söylemiyorum bile. Onun gözünü açması ve gerçekleri görmesini sağlaması ilk kitaptan sonra ikinci kitabın ilaç gibi gelmesini sağladı gerçekten. Arkadaşları Mor, Azriel, Cassian ve Amren'i okumak da çok güzeldi. Hepsini ayrı ayrı sevdim. Velaris şehrine aşık olduğumu da söylemeden geçemeyeceğim. Kitabın sonu öyle dehşet ama güzel bitti ki hemen üçüncü kitaba devam edeceğim.
Fantastik severlere de kesinlikle tavsiyemdir :)