Okuyunca yazarın tespitlerine karşı çok doğru açıklamış diyorsunuz.İyice benimsemek için zaman geçtikçe birkaç kere daha okumamız gerekeceğini düşünüyorum. İnsanlığı ve davranışları nokta atışı yaparak açıklamış altı çizilecek çok cümle buluyorsunuz okurken