·331 syf.····Okunma: 16 Eylül 2025 15:47 Çok akıcı bir kitaptı. Bitirmek istemedim gerçekten.Kitapta toplumsal yozlaşmadan, erkek egemen bir toplumda kadınların yaşadığı zorluklardan,aslında kör olmanın içimize yerleşen tabuları yıkmaktan daha zor olmadığına kadar onlarca ileti vardı.Filmini de izledim ama kitap çok daha başarılıydı filme göre.Çok iyi kurgulanmış bir kitaptı bence.