Puan vermedi·282 syf.··
2025 43. kitabı
Son sayfa ve bitti… okuduğum en güzel otobiyografik eserlerden bir tanesi oldu. Maksim gorki’yi bu eserini okuyarak tanımaya başlasanız, muhtemelen diğer eserlerinide merak eder bakarsınız… gorki eserinde küçük yaşta babasını kaybedip annesiyle Beraber çektiği sıkıntıları dile getiriyor. Gerçekten akıl almaz bir şekilde, yaşadığı şiddetlere tanık olacaksınız.. kendime sorup durdum : gerçekten bunca sıkıntıları yaşadı mı, doğru mu bu yazılanlar… Emeklerine sağlık aleksey maksimoviç peşkov
ÇocukluğumMaksim Gorki · İş Bankası Kültür Yayınları · 201419,7bin okunma
·
73 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.